星期四, 3月 01, 2007

肥西事務所 第一回:西檸偉事錄

肥西:「肥西事務所,有咩事快d講...」

偉哥:「呢度係咪專係改造西人架?」

肥西:「係,我地有兩個精選食品,食完變忠人。一係髮嘩精大便品,二係臭西牛皮膠」

偉哥:「嘩吓?聽個名就知架勢啦!新聞紙都極力推介,呢道話:大便品,利之一瀉三千,可內服外塞。內服可排出心腸毒素心境好;外塞效力勁過甘油泵三千倍,一塞排毒迹門暢通三千,防三大便秘發生。裡應外合,積心成實。」

肥西:「當然秋勁啦!連特首近排都食啊!每逢發言前就鯨拍成樽落肚打底,以防佢唔麗嘅爛屎聲音塞住頭上本門,所以你見佢以往嘅態度都好自我,拆天星、廿年嚟最好、做好份工。咪就係冇食我哋嘅產品,o翕親嘢都食晒屎咁。」

偉哥:「咁似乎幾有效喎!你睇佢咁都肯出嚟搞大便論,似乎佢份人都開通咗唔少喎!」

肥西:「呢層當然啦!大便品嘅精妙之處在於幫你打通全身任篤二脈,改善血液同神經系統,加速新陳代謝。呢二脈對於一個人健唔健康呢…係好重要。要先清楚呢兩個脈落嘅運行路線圖同週期循環嘅時間表,仲有佢嘅特性。嗱!任脈呢屬陰嘅,即係任性。過往塞住咗呢,就好明顯表現喺唔理d外間聲音之上,任性過晒火位,諸如聾咗一樣。而篤呢當然係陽啦,被人篤住嚟行。過往塞嗰陣,佢咪就係被中樞系統篤住背脊齋行,唔使用腦格。甚麼十一五行動綱領,你睇下,幾國產。家下呢…嗱!佢食咗我哋隻大便品之後,慢慢睇清呢兩脈特性。家下咪識得平衡點去玩任性同被篤,同時滿足兩方嘅需要。大便論正正係大便品嘅作用所致。」

偉哥:「嘩吓…佢家下真係逐步中西合壁喎。受西方訓練嘅佢逐步知道中方點玩,又學識點平衡中西兩方,調養陰陽兩極,走中間路線。呢個西人真係越嚟越明白咩叫效忠,佩服!老細,唔使講嘢,畀兩打大便品我。我都想做番個忠人,過往太揚了,陽氣過盛,係時候要積番d陰德,學下兩邊平衡。若然效果好,我請你食全城至出名嘅唐生菜又點話。」

肥西:「嗱!係喇喎!記住裡應外合,效果先顯註。」

偉哥:「唏!你放心啦!我唔會再咁虛架喇,積心成實嘛...」

肥西:「多謝晒喇!咁下次再次介紹嗰隻臭西牛皮膠過你。」

偉哥:「好到極!再會!」

3 則留言:

小馮 說...

告訴寶茵:「啟良把方便品變作了大便品!」寶茵的反應是:「哈哈哈,為其麼不叫小便品?」

記得有次兩對已婚朋友討論每天飯菜,甲夫婦說通常有三菜一湯,而乙夫婦則說只有兩菜。甲夫婦替乙夫婦解圍說,不打緊,便飯而已,其實不用菜色多。我當時說,甲夫婦吃大便飯,乙夫婦吃小便飯。大家便哈哈哈。這條橋,我好像是學老夫子的。

Lee Chin 說...

啟良的文字挺過癮呢
小便飯,大便飯
這個食字gag令我想起阿庭的劇本
大概十年前結志5.3的話劇
我在學會最後一次幕前演出
說那句對白的小朋友當年小五
今年考大學
年光飛逝
非常懷念自己作為一個部員的日子

李天字

小馮 說...

會否有機會看到啟良和李天幕前同台演出呢?我很期待!