星期三, 3月 07, 2007

肥西事務所 第二回:謝西宴

偉哥:「喂,西老闆,呢邊...」

肥西:「嘩嗄!偉哥,呢樹d格局都幾別緻喎,樣樣野都的的式式,係冇介紹錯!」

偉哥:「梗係!呢度個老闆心思細密,樣樣都係人手精雕出嚟架。你聽下(手執一匙敲落個杯度),亨落去下下都雕雕聲,幾典雅啊!嗱嗱嗱!你睇吓...連老闆個心胸嘅襟章都夠晒精雕狹窄,突登搵人雕到個章陷入件衫入面,一睇就知物似主人型......所以我成日都幫襯,貪個格局夠抵雕吖嘛!」

肥西:「嘩...果然係零舍不同啊!吖!係呢,你用完隻大便品覺得點呀?」

偉哥:「吖!西老闆真係冇介紹錯啊吓...哎吔...掛住講,唔記得叫番幾碟撚手小菜答謝你添,呢度除咗嗰碟全城至出名的唐生菜,仲有d煎炸小菜都好得,碟碟都鬆脆撚化,我食完啊都撚化咗唔少人,個個都拍爛手掌話好嘢!」

肥西:「咁就你拍板話事啦!」

偉哥:「我同呢間唐氏綜合盞的老闆唐生好熟架,熟到啊...(o翕到口唇邊,kick住)即...即好似熠熟咁嘅樣囉。喂...唐生,嘩...近排好撈啦,入咗幾手中柒化,個價標到成個標童咁,神台位價格。」

唐生:「唏!算係咁啦,最緊要夠錢買番支靚矛台飲。隻中國柒染化工近排轉晒用d天然染料,支持綠色陣形,跟足上面指示,聽聽話話唔出錯,搏得歡心咯,個主流市場又受,咪磡磡聲標到神台價囉。」

偉哥:「嗱!放咗隻嘢,記住請我飲番幾杯啊,吓。哎吔!唔記得介紹,呢個係我嘅恩人,西老闆...」

肥西:「哈哈,唔好叫我老闆,周身唔聚財,叫我肥西得喇。」

唐生:「肥西吓嘛,嗯。」

肥西:「哦。」

偉哥:「你知唔知啊,佢介紹嗰隻大便品真係正到痺...哎吔,都係叫咗嘢先再講。」

唐生:「得啦,照舊嗰幾味吖嘛...家陣人客多,唔講喇,有機會先話我知有幾正啦,吓!」

偉哥:「得啦!唐生,我同你係如影知音,同一type人,心照啦!」

唐生:「(唔奈煩)啊...得啦!」

偉哥:「襯d餸未嚟!講番隻產品。嘩......(口發出啫啫聲)真係冇得頂!食咗一個月之嘛,真係成個人通晒喎。血液流通得快,諗嘢都通咗好多。吖..個人平靜咗,發覺原來平日有好多嘢真係冇留意到,好似成日用住嘅八達通,以為齋係方便咗,原來係一個added value 的生活態度都不突止,仲要去四周圍嘟嘢時,見到好多人唔同嘅嘟嘢方法同態度,確實大開眼界。」

肥西:「呢個就係大便品嘅最強之處,通便。通過最便利嘅方法,獲得生活智慧,然後輕鬆方便咁做人囉。」

唐生:「吖,唔怪得阿偉哥仔你近排咁留意我d成間鋪頭花雕裝修同d杯碟啦!睇落呢隻嘢似乎幾啱我使喎,近排我唔知點解個人好似好悶咁呢...」

偉哥:「唐生,乜你都有嘢煩架咩?睇唔出喎,講嚟聽吓。」

唐生:「其實係咁嘅......」

沒有留言: