星期一, 4月 02, 2007

肥西事務所 第三回:唐生取西經

唐生:「其實係咁嘅…(唔奈煩)唉…算喇,都係費鬼事講喇,(扮唔在乎)濕碎嘢嚟架啫。唉…又有客喇,又要招呼人,唔講喇!」

客人甲:「一壺普洱。吖…啲老味都幾靚啊,畀嗰碟我吖,唔該!」

唐生:「(雙手大力齊放,態度敷衍)嗱…普洱老味。」

客人甲:「喂…有冇搞錯啊!…」

唐生:「唏…冇搞錯!(態度懶散)講多兩隻字好辛苦架。唏…你咪鬼理我o翕咩啦,啲嘢好食就得啦!嗱…記住!好食就得喇。」

(唐生隨即走開)

客人甲:「(向客人乙講)嘩…呢度啲服務乜咁差嘅。噓…下次都唔嚟喇。」

客人乙:「睇佢個樣唔係畀老婆飛咩…」

偉哥:「吖,不愧係唐生啊,一貫闊佬懶理嘅風格。肥西哥,呢啲就係唐老板嘅風範,幾有氣勢啊!好嘢!小弟甘拜下風。」

唐生:「唏…搵食啫…犯法啊!」

肥西:「唐生,我知點解你話悶喇。」

偉哥:「嘩…不愧係肥西哥,咁都畀你睇到啲嘢,好嘢!」

唐生:「哎…肥西,你咁嘅樣…我…好難做加嘛」

肥西:「即係又唔係話想令你難做,只係睇吓隻大便品點幫到你啫。」

唐生:「哎…算喇算喇!我講就講喺啦…我間唔史都會漏吓啲客傾吓計,點知佢哋吖…撞鬼佢,個個唔鬼騷我架喎,我都唔明點解架喎…」

偉哥:「唏…悶咪吓…上吓大陸囉。」

唐生:「嗰範我唔悶啊!日日都有…」

偉哥:「吖…咁又係,你啱你啱,睇阿唐太都知,成日都春光滿面笑騎騎…」

肥西:「你對唐太講嘢嗰陣,佢有冇啲咁嘅反應吖?」

唐生:「吓?我對住咪又係咁,佢有乜反應啫,咪又係成日笑騎騎…講嘢同我一樣大大聲,好有氣勢咁囉。」

偉哥:「吖…好嘢啊!夫妻最高境界就係一擔擔,唔係點樣夫妻檔搞呢間唐氏綜合盞搞得咁掂呢。」

肥西:「咁唔怪得啦!原來你老婆又係咁…」

唐生:「吓?即係點呀…」

肥西:「你哋講嘢嗰陣,係咪冇乜點理人感受咁呢?」

唐生:「吖!係喎!唔講又唔覺喎…我哋不嬲都係咁架啦。有乜嘢啫!冇乜嘢格。」

肥西:「咁人哋就唔係咁諗架,人哋會覺得你嘅態度唔好,就算你心唔係咁諗都會覺得你唔好囉。」

唐生:「嘩…我講咗幾廿年,一吓子好難改架喎。我見我嘅生意又無乜點差過,邊會諗埋呢啲嘢啫,係咪先?」

肥西:「所以隻大便品的確好啱你駛。」

唐生:「哎,講番轉頭,頭先聽到阿偉哥仔講嗰喳嘢,唔怪得突然間嗰刻我覺得我好需要呢樣嘢啦!」

肥西:「無錯!佢另一個特性就係幫你通完個腦、排出毒素之後,就係令你個人通情達理。大便品嘅形成係集合二千年幾嘅十方豬肺、六菠蘿蜜糖、二煮三雜繪多種配方,經歷過無數嘅人周圍擺,搞到封晒塵嘅秘方餚製而成。所以乜人都啱食,幾時都啱塞。因為佢入到體內,識得自動調節,配合你嘅狀況幫你通到清為止。尤其家吓啲人咁反智,補一補番個腦,睿智重現,返回原點,尤其啱用。」

唐生:「吖,肥西,你把口係得嘅。咁你即係整番兩箱嚟,就算食完唔變,起碼個人都安心啲。吖,見你有jackso畀我,送番味鬆脆撚化嘅油炸唐老鴨過你食。」

肥西:「多謝晒喎!唐生。」

唐生:「咪同我客氣啦!肥西!」

偉哥:「大家咁高興,就隊番杯喇!」

眾人:「飲杯!」

沒有留言: