星期日, 4月 15, 2007

康座哥,你係好嘢!

總於考完試了!開心到爆廠!辛苦咗兩個幾月,終於完滿地考完喇。祈求的目標再一次得到諸天的維護,將不可能變為可能的境界再上層。呢云真係唔係呃你、唔係整蠱、唔係搵笨,鐵一般的事實,福運嘢!Unbelievable...

整段期間處非繁忙卻超緊張的狀態,每日真係無乜鬆懈,日日都有溫書,但卻因為自己記性差、信心唔夠,只有搏老命起勢祈求,希望自己搵到個啱自己駛的讀書方法。唉...點不知,日日狂溫,點搞都係入唔到腦,assignment都搞完喇,個復活節都已經放完喇,咁唯有搏下集體溫書,約埋個幾個同學一齊。嘩...唔溫就由自可,一溫就扯晒火,突然間熱血渾騰,同同學一齊研究,又同時向佢哋狂講解,吸收知識的速度快咗九萬幾倍,四日內溫晒兩個幾月嚟兩科超難明、勁難記同多到爆的科目。一科專搞個客的系統發展;一科係專講IT Business strategy。

第一科畀條社會楝樑阿sir 用賤呢域策略(generic strategy)好賤地老點咗;話會出的題目,而我又最熟嗰喳,冚把冷冇出到,於是考完之後我拉嘢喇!得三乘識答....幸好後來知道大家均拉嘢,我估拉番條据扶應該合格。到第二科考試,簡直係直倒皇龍,貼的題目熟到爆的情況下,答中咗八乘答案,可惜嗰兩乘因為緊張未能發揮最大水準,但我已經非常開心。

今日睇番,一路祈願多月希望搵到自己啱駛的方法,居然喺咁樣的情況下搵到,以後更難的科目我都冇有怕。只要計劃周詳,keep住個勢共同奮鬥,且早d 開波,包保一定可以以最好的成績畢業,畀身邊的同學睇吓呢個法的威力!最終一齊以最好的成績畢業!

阿......康座哥,做人呢單嘢掂唔掂,呢鋪真係靠你喇......吖!頂!咪即係靠自己,自己友,繼續去吧!成就大願,指日可待!

4 則留言:

Lee Chin 說...

呢次真係恭喜恭喜!

鋒言之舞 說...

櫻梅桃李各展所長,恭喜你終於食到「自家撈得起雲吞」,撈咁耐終於搞得掂壇自家撈野。真是恭喜恭喜!!!

記住遲下要跟多d人分享,等多d人都可以接到你棒,繼續努力啊!!!

匿名 說...

以你為榜樣

匿名 說...

叻仔!恭喜!